Az arculattervezéstől a kész webshopig minden egy helyen. Az ötlet megszületésétől kezdve végigvezetlek minden szükséges lépésen ahhoz, hogy a végeredmény egy technikailag jól működő, felhasználóbarát webshop legyen.
Mindannyian tudjuk, hogy az első benyomás mennyire fontos! Egy szép, egyedi designnal nem csak vonzó lesz a webshopod, hanem igazi márkaélményt is nyújt, amit a vásárlóid megjegyeznek és szeretni fognak.
Gondoskodom róla, hogy webshopod bármilyen eszközön könnyen kezelhető legyen. Ez biztosítja, hogy a vásárlóid gyorsan megtalálják, amit keresnek, és örömmel térjenek vissza.
Az online világban nagyon fontos a biztonság, amire kiemelt figyelmet fordítok. Segítek, hogy webshopod megfeleljen az adatvédelmi szabályoknak és védve legyen a külső támadásoktól, hogy nyugodtan működhessen.
Fontos, hogy a webshop gyors legyen és a Google is könnyebben megtalálja. Így nemcsak jobb helyezéseket érhet el, de a látogatók számára is élvezetesebb lesz a böngészés, hiszen egy lassú weboldal sok ember kedvét elveszi a vásárlástól.
Beállítok olyan elemzési eszközöket, amelyek segítségével pontosan láthatod, hogyan viselkednek a látogatók az oldalon, és honnan érkeznek. Ez segít, hogy jobban megismerd a vásárlóid igényeit, és folyamatosan javíthasd a webshopod teljesítményét.
Nem engedem el a kezed az átadás után sem! Igény szerint támogatlak a webshop folyamatos karbantartásában és frissítésében, hogy mindig naprakész és megbízható maradjon.
Precizitás, odafigyelés, rugalmasság és folyamatos kommunikáció. Te is a folyamat része leszel az elejétől a végéig, így számomra kiemelten fontos, hogy olyan végeredmény szülessen, amivel mindketten elégedettek leszünk.
Egy teljesen komplex szolgáltatást nyújtok, ami igény szerint tartalmazza a szövegírást, képek beszerzését, domain és tárhely ügyintézést, alapvető technikai beállításokat és marketinges tippeket.
Ez a beszélgetés arra szolgál, hogy minél jobban megismerjem a tevékenységedet vagy vállalkozásodat. Szeretném megtudni, milyen elképzeléseid, ötleteid vannak. Minden felmerülő kérdést megválaszolok, tájékoztatlak a folyamat lépéseiről. Csak beszélgetünk, nem jár semmilyen elköteleződéssel. 🙂
Miután megismertem a projektedet, és kölcsönös a szimpátia, elkészítem az árajánlatot. Az árajánlat elfogadása után történik a szerződéskötés, és az ár 50%-ának kifizetése.
Az előleg beérkezése után munkához látok, piackutatás után elkészítem azt a designt, ami a leginkább téged tükröz. Ez egy közös munkafolyamat, hiszen testreszabottan készül, a jó eredmény érdekében szükség van az együttműködésre, visszajelzéseidre.
Ha a design elfogadásra került, belemegyünk a részletekbe. Ilyenkor történik a képek beszerzése, szövegek írása, a drótváz megtöltése élettel. A design folyamatosan alakul, sokszor a projekt közben jövünk rá, milyen változtatásokra, plusz szakaszokra van szükség. Ez teljesen természetes!
Ha minden anyag megérkezett, felépítem és üzembe helyezem a weboldalt. Tesztelés, finomhangolás után költöztetem a végleges helyére.
Elkészült a weboldalad! Ha minden rendben van és működik, akkor történik a fennmaradó összeg kifizetése, majd a hozzáférési adatok átadása. Rövid betanító videókkal segítelek abban, hogy Te is könnyedén tudj kisebb módosításokat végezni – pl. képfeltöltés vagy szövegek átírása.
Minden weboldal és minden projekt egyedi. Áraim csak tájékoztató jellegűek, mert minden esetben személyre szabott árajánlatot készítek a projektedtől függően.
Kisebb, 1-10 termékből álló webshopok
Nagyobb, több mint 10 termékes webshop
Nagyon sokat segít az elkézeléseid kialakításában, ha egy kész oldalon meg tudod ragadni azt az elemet vagy design megoldást, amit Te is mindenképp szeretnél beépíteni a saját webshopodba.
Néhány kérdés, ami támogat abban, hogy lásd a részleteket és minél többet megtudj arról, milyen technikai részekre kell kitérni a tervezésnél:
Ha már régóta motoszkál a fejedben a weboldal gondolata, itt az idő, hogy elindulj a megvalósítás felé!
Töltsd ki az igényfelmérő kérdőívet, és hamarosan felveszem veled a kapcsolatot!
Egy kötetlen beszélgetés keretében tájékoztatlak a részletekről, és megválaszolom minden felmerülő kérdésed.
Egy projekt sok lépésből áll, az előkészületek és a gondos tervezés bizony időt és energiát igényel. Sok múlik azon, hogy ügyfélnek mennyi ideje és kapacitása van ezzel foglalkozni, valamint azon is, hogy a szükséges anyagok (képek, szövegek) milyen gyorsan érkeznek be/készülnek el.
Reális határidőkkel dolgozok, ha minden alaposan elő van készítve, kb. 1 hét alatt tudom felépíteni és üzembe helyezni az oldalad. Egy webshop elkészítése projekktől függően több hetet, vagy akár hónapokat is igénybe vehet. Az elkészítésnél gondolni kell a futárszolgálatokkal való szerződéskötésre, a jogi dokumentumok elkészítésére (ÁSZF, adatkezelési nyilatkozat, szállítási információk és visszatérítés), a számlázási folyamat kialakítására, ami mind időigényes feladat.
A domain név és a tárhely fenntartása évente kb. 20-25.000 Ft körül mozog. Az ár függ attól, hogy milyen szolgáltatónál vásárolsz, a tárhely méretétől és a domain név végződésétől (a .hu végződés olcsóbb, a .com drágább).
Bizonyos prémium bővítmények is járhatnak plusz költséggel, például az Elementor Pro oldalépítő bővítmény 22.000 Ft-ba (59 $) kerül évente. Ezt 2 évig díjmentesen biztosítom számodra.
Ha igényelsz karbantartási szolgáltatást, az is plusz költséggel járhat.
Plusz költséget jelenthet a futárszolgálatokkal való szerződéskötés, az automatikus számlázás, a bankkártyás fizetés integrációja, valamint a jogi dokumentumok (pl. ÁSZF) elkészítése.
Törekszem arra, hogy a költségeket minimalizáljuk, de vannak olyan költségek, amik sajnos kikerülhetetlenek.
Igen, ez is a szolgáltatás része! Több tárhelyszolgáltatóval van már tapasztalatom, ebből kifolyólag van, akiket ajánlok, és van, akiket nem. A domain regisztráció és a tárhely vásárlás lépésein végigvezetlek, nem kell aggódnod, ha most úgy érzed, hogy nagyon kínai az egész. Segítek! 🙂
Természetesen! Gyakorlatilag bármikor! Ha van egy új ötleted, vagy szükséged van egy új szakaszra, aloldalra, funkcióra, keress nyugodtan! Kisebb változtatásokat Te is meg fogsz tudni oldani, legyen szó képek cseréjéről, szövegek átírásáról vagy blogbejegyzések létrehozásáról.
Emailben, Messengeren, Figmán keresztül. Ha hosszabb megbeszélésre van szükség, előre jelzem Neked, és keresünk egy időpontot. A kisebb változtatásokról email érkezik, amit a megosztott Figma fájlon keresztül azonnal meg is tudsz nézni. A weboldalad képeinek, szövegeinek gyűjtésére a Google Drive-ot használom.
Erre a kérdésre nem tudok egyértelműen igennel válaszolni. A toldozás-foltozás nem mindig jár olyan eredménnyel, mintha valamit teljesen újragondolnánk.
A megoldás sokszor az, hogy a régi oldal egy teljesen új köntöst kap, a fölösleges szakaszok kikerülnek és újak kerülnek be. Mindez azért, hogy az oldal ne csak szép legyen, hanem hasznos is. Tudnod kell hogy kizárólag WordPress alapú oldalakkal foglalkozok.
Igen, lehet! A tervezés során folyamatosan fogom kérni a véleményed, visszajelzésed annak érdekében, hogy megtaláljam azt a stílust, ami igazán tetszik Neked. És persze azért, elkerüljük azt a szituációt, hogy az elkészült design után rájöjj, hogy mégsem tetszik. A kisebb változtatások természetesen beleférnek, és törekszem is arra, hogy egy olyan munkát adjak át, amivel elégedett vagy.
Ha véletlenül olyan helyzet állna elő, hogy újra kell kezdenem az elkészült és korábban jóváhagyott munkát, az többlet költséggel jár.
Igen, van. Jelezd felém, és megbeszéljük a részleteket!
hello@dreamartdesign.hu
+36 30 573 2373